Alparslannannesi Kızlar sizce bende kist olabilir mi hamile değilim kesin yani 3 gün var test yaptım hep negatif.. ama ben sol kasıgımda ağrı var bireyler şişiyor sanki aleni hissediyorum böyle olan var mı kist olabilir mi
Happymami Alparslannannesi kistte bildiğim kadarı ile adet düzensizliği ve adetlerini sancılı geçirme gibi belirtiler olduğunu bilmiyorum 🎈🎈 Biraz daha bekle bence sitres de olabilir geç döllenme de🥰
trr4457 Alparslannannesi benim sol kasığım ağrıyıp bacağıma vuruyordu adetim düzenlidir ama hiç geçmez doktor çikolata kistin var dedi mutlaka muayene olun çoğu kadında olduğunu söyledi
Momdyg Alparslannannesi bende de aynı şikayet vardı hastaneye kist var mı diye gittim 5 haftalık gebeliğimi öğrenip döndüm 🥰 isteyen herkesin kucağına nasip olsun inşlh 🙏
Asel_im Bunu bu şekilde söylememiz mümkün değil. Bir jinekologa görünmen daha doğru olur. Hem daha adetinden 3 gün geçmiş. Test yapıp en doğru sonucu almak için 10 gün geçmesi gerekir. Kan testi de verebilirsin. Çünkü beta hcg önce kana sonra idrara geçer
Alparslannannesi Asel_im canım adet olmamam 3gün var daha adetim geçmedi ☺ Eger ki adet olursam 3cü günü gidip muayene olucam kesin var ya