em1nece 1 hafta önce sezaryenle doğum yaptım. Göbeğim çok fazla kaldı sanki hiç doğurmamış gibiyim. Bu durumu yaşayıp korse kullanan var mı. Kaç gün sonra kullanılmalı ve memnun olanlardan korse tavsiyesi alabilir miyim
Edadrmz em1nece canım doktora gittin mi doğumdan sonra gitmediysen gittiğinde bi sor istersen ama genelde 1 hafta sonra kullanmaya başlamış çoğu kişi . Bende korse araştırdım ama şu owli doğum sonrası korseyi alıcam galiba
em1nece Erelif doktor kullanabilirsin dedi ben de aldım ama hala tam iyileşemedim. Biraz taktım emzirirken falan eğilince kesik yerim çok acıyor göbeğim çok fazla kaldı kullanmaya çalışıcam aynada gördüğümde moralim bozuluyor