Arkadaşlar 28 haftalık hamileyim. Ne zaman uyumak için uzansam içimde savaş çıkmışçasına hareket ediyor. Tekmelemenin ötesinde bişey bu. Çıldırmışçasına hareket ediyor. Allah aşkına normal mi bu? Gece nasılsa uyutmuyor gündüz yatayım dedim uzanır uzanmaz yine başladı. Günlerdir uyku falan kalmadı oturup ağlıyorum sadece.