anneyim96 korkma hayatım uzan dinlen kanaman olmadigi surece korkulcak bir sey yok en kısa zamanda doktora git her şeyi konrtol etsin o zaman dahada rahatlarsin sadece uzan dinlen aniden kalkma aniden oturma eger firsatin varsa tuvalet harici hirbir seye kalkma doktora gittinmi rahatliyorsun zaten her seyin yolunda oldugunu ogrenince kasık agrisi olur ben 3 ay boyunca surekli tuvalete gittim surerkli adet oldum hissi akinti geliyodu bakiyodum hemen adetmi oldum diye agrilarin olmasi normal ayni adet olucakmis hissi oluyor korkma icini ferah tut Allahin izniyle bir sey olmaz doktora git zaten ilk gebeligi dusuk oldugu icin sana ilac vermesi gerekiyor tedbir amacli en kisa zamanda doktora git canim rabbim onu yazdiysa dogucak diye asla bir sey olmaz bana doktorum o dunyaya gelicekse uzaya ciksan bir sey olmaz gelmicekse zaten hapşursan düşer demisti o yuzden korkma her sey olucagina varir😊