ElaMirza 39+6 oldum oğlumdan hâlâ tık yok ne yapmalıyım doğsun artık.. günü geçecek kötü şeyler olacak diye korkuyorum 😔
Acrbaby ElaMirza hareketlerini takip et canım , sık sık muayene olmanda fayda var . Bende 38+6 yım aynı sekilde endişeleniyorum ama vakti gelince sağlıkla doğarlar inssllah . 36-37 haftalık arkadaslarım doğum yaptı bile😊🙈 beklicez bakalım