Kızlar merhaba, bugün 36+0 olduk. Sabah kasılmalarla uyandım ve uygulamadan hemen kasılma sayarı açıp baktım 7-10 dk arası bebeğin göbeğin ortasında taş gibi olmasıyla birlikte ortalama hepsi 35 40 sn süren kasılmalar yaşadım. Bekleyeyim biraz daha dedim üst üste 20 küsur defa kasılma yaşadım sonra uyudum az önce uyandım kasılmalarım azaldı birkaç defa oldu sadece. Yarın kontrole gidecektim aslında, yarına kadar beklesem sıkıntı olur mu acaba 🤷🏼♀️