Melikeylmz1q 5 gün klomen kullandım doktora gittiğimde 2 tane olgunlaşmış yumurtan var dedi 2 tane iğne verdi birisini bugün vurun diğerini yarın dedi aranızda ilk deneme ile hamile kalanlar var mı
Mlk116 Melikeylmz1q 4 ay kullandım olmadı sonrasında rahim filmi çekildim film çekildikten sonra 6 ay hamile kalma şansı yüksekmiş 3. Ayımda kaldım şimdi 35 haftalığım stres yapmayın yeter ben olmaz dediğim bir anda oldu
Serii_80 Eşimde ve bende hiçbir sorun yok sebepsiz infertilite diyor domtorum 5 kez çatlatma ignesi oldum her defasında 3 ve 4 yumurta gelişti büyüdü öatladı malesef sonuç olumsuz aşılama oldum dün 🤲🏻