Kızlar geçen ay doktorum yumurtlaman olmuş dedi tekrar 3 ilaç verdi kullandım bugün tekrar gittim kan tahlili ve Altan muayene istedi tahlilim negatif çıktı 3 aylık bir tedavi sürecindeyim önümüzdeki ayda olumsuz çıkarsa aşılama olucak dedi aşılama nasıl oluyor bilginiz varmı birde yumurtlaman iyi dedi rahim duvarında hamilelik için müsait dedi çok üzüldüm ağladım olumsuz sonuç alınca