ipekk35 Kızlar, kızımın ikinci ismini dini bir isim istiyorum ama bulamadım hoşuma giden bir isim yardımcı olur musunuz?
balbebek412 ipekk35 ya ben meryem ismini coo begeniyorum ama tabi ki zevk meselesi, saglikla gelsin kiziniz ♥️
Nurozcanx Emossk isimlerin anlamları ne yazıkki yanlış biliniyor sizin için söylemiyorum ama daha iyi araştırmalıyız İnstagram da İSİMLERİNGERÇEKANLAMLARI hesabını öneririm anne adayları bakabilir bende aklımdaki isimden vazgeçtim orada görünce
ebru_ctn28 ipekk35 benim de kızım olucak biz bunlar arasında seçicez Amine Halime Rabia Züleyha Sümeyye Zehra
ipekk35 Mevaninannesiii Meva çok güzel bir isim cennetül meva. Rabbim sağlıkla büyümesini nasip etsin inşallah. ☺️
Zisanince ipekk35 benim ilk bebeğim vefat etti 4,5 aylıkken adını Zehra Amine koymuştum genelde böyle isimler seviyorum şimdi bir daha hamileyim gene buna benzer bir isim koyarım
Mihribancglr ipekk35 dini isim değilde anlamı çok önemli canım kuranı Kerim’de geçip de anlamı çok kötü olan şeyler var zaten kuranda keçen değil anlamı güzel olan isimler koyun demiş Allah (C.c) 🙏 Reyyan ismi fikir olsun ♥️ Anlamı Cennet de bir kapı 🌺