Hulyataner123 eskiden büyüklerimiz 7 8 tane normal doğum yaparlarmış asla öyle birşey olmuyor annemde 4 tane normal doğurmuş ve ikiz bile doğurmuş yani sırf bu yüzden vazgeçiyorsanız sakın vazgeçmeyin doğum yapmadım henüz ama ablam okadar çok istemesine rağmen mecburi sezeryan olmak zorunda kaldı en iyisi normal diyorlar 🙏🏻