Kızlar 37. Haftaya girdim bugun çatı muayenesi oldum hiç acımadı derin nefes aldım kendinizi sıkmazsanız bir şey yokmus normal doğuma uygun dedi inşallah öyle olur ☺️ Sizi bilgilendirmek istedim iki parmakla baktı tabii ki herkesin acı eşiği farklı ama bizde durumlar böyle