Villanelle ayyy ne diyorsunnn 🥸🥸 tamam hiç almayayım ben bebek yağı sürüyorum ona ve hindistan cevizi yağına geçecektim ama badem yağından vazgeçim o zaman .
Eczane kremlerinden almicam çünkü gerçekten lierac felan pahalı ama pahalı olduğu için çatlatmıyor anlamı yok kuzenim hep lierac bio-oil falan kullandı karnı çatlaktan geçilmiyor . Brazda bünye ile alakalı bu durum galiba