Ben bu sabah çookk şiddetli baş ağrısıyla uyandım. 2 haftadır fslanda burunum çok kuru ve gerilerde bi yerlerde tıkanıklık car nefes slmak özellikle uyurken çok zorluo beni baş sğrısınında oyüzden olduğunu düşünüorum 14 haftalığım normalmi bu durum bilmiyorum