Rbadnc Arkadaşlar transferim 7. Günü dondurulmuş 5.gün embriyosu kan testi verdim 2.1 çıktı yükselme ihtimali varmı 😔
Deletedmom_40 Rbadnc hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🙏 bende bugün son ilacı içtim adet olunca transfer için gidecem çok sabrısızlanıyorum bi 18 gün daha nasıl beklerim acaba ya😁
Rbadnc Burcu0707 malesef sevinemedim değerlerim tekrar düşüyor ilk öğrendiğimde 41 di şimdi 32 olmuş 😔😔