Canım benim de tümör 15 cm üzerinde idi. Erzincan da yarım narkoz da düşük tehlikesi var denilirken ankara da uzman hekim 3. Trimester a girdiğin için bir sorun olmaz gebelikte bu gibi cerrahi işlemleri 3. Trimester a ertelemeye çalışıyoruz dedi ve anestezi doktoru nasıl bir anestezi uyguladı bilmiyorum ama daha pansuman yapılırken gözümü açtım. Ameliyat sonrasındaki ağrılar ise sadece parol verdikleri için ve onu da belirli saat aralıklarında verdikleri için çok zor geçiyor bilgin olsun. 3. Trimester a kadar öteleyebilirsen daha iyi olabilir senin ve bebek için de doktoruna bu konuda danış istersen