mrvsrcn Omay0707 testlerimin resmi yok sonradan çıktı çizgiler kuruma çizgisiydi zaten ☹️ Ki biraz önce oldum regl olmadı yine
22_FN Omay0707 bide aşırı ağrım var kasıklarım yırtılıyo sanki belime vuruyo ağrısı bacaklarım bile ağrıyo adet olucam sanki
Omay0707 22_FN tekrar test yapın bundan koyuysa hamilelik olabilir ama bu test hasas böyle olup kan degeri 5 den aşaga cıkan cok fazla kişi var
Asyarslan60 22_FN canım zannetmiyorum iğnenin 14. Etkisi kalmaz diye düşünüyorum ❤️İnşallah gebeliktir