Momandbaby3 aksine faydası var canım, doktorum bel ve bacak ağrım oluyor dediğimde sade madensuyu içmemi söyledi. Magnezyum eksikliğinden oluyormuş bu ağrılar. Yalnız bazı markalar nitrit içeriyormuş. Ne kadar doğru bilmiyorum ama internette gördüm, o markaları tercih etmiyorum