Naside42 Kızlar 38 haftalık gebeyim su fazlalığım var daha öncede olmuştu ilaçla azalttık şimdi doktor bebeğin anne karnında ölüm riski var felan deyince korktum yaşayan varmı
Rabia344 Naside42 ya bende 20+2 haftalık banada doktor su fazlalığı var dedi. Ne oluyor bu hiç bilmiyorum başka doktora da görünmeye çalışacağım. Bu durumlar ne oluyor ilk gebeliğim korkuyorum başıma ilk kez geliyor 😔
Zeyno123- 24 haftalık hamileyim bugün doktorum suyun bi tık fazla dedi şeker testi istedi bende ilk defa karşılaştım böyle bi durumla