Ben gebeligimin basindan beri ise yuruyerek gidiyodum nerden baksaniz gunde 1 saat yuruyodum ve de tokluk sekeri yüksek çıktığı için hem yürüyüş hem diyet sayesinde hamileliğimde yaklaşık 5 kilo aldım. 37+4 sabahı 7 gibi bi sıcaklık hissettim dedim heralde altıma kacirdim😂 çünkü son zamanlarda artık guldugum öksurdüğümde altima kaçırabiliyordum. Baktim idrar degil lavaboya gittim baktim peceteyle sildim hafif kanli akinti var. Nolur bolmaz diye hastahaneye aradım acile gelin dediler tam emin değildim başladığından. Giyinmeye başladım bi baktım başkalarımın arasından yere akiyo. Bi tane kızımın bezinden koydum altıma hastahaneye gittik. Suyunun geldiğini söledim beni hemen dogumhaneye aldılar. Ebe çatala çıkardı baktı 3 cm acikliğin vardı o arada hala su akiyo. Damar yolumu açtı biraz daha bekleyip lagmayı yaptı ama benim hala sancim yoktu. Zaman ilerledikçe benim acikligim arttıkça sancılarım gelmeye başladı. Nst ye bağladılar baya sancim vardı. Ben pilates topunun üzerinde hareketler falan yaptım sancılarımın şiddeti daha da artmaya başladı. Ebe ara ara kontrol etti açıklığını 8 olmuştu artık bundan sonra suni verelim dedi. Bende kendi sancılarım var neden veriyosunuz dedim süreci hızlandırmak için dedi. Hiç hissetmedim suni sancısını. Acikligim artık 9 10 falandı dayanamıyorum ıkınma hissi geliyodu çok güçlü şekilde hemşire ben diyene kadar ıkınma dedi. Ama çok zordu ıkınmamak sonra çatala aldılar yaklaşık bi 20 dakika sonra kızım doğdu. Belki daha kısa sürerdi ama ben doktorun dediği gibi bir türlü ıkinamiyodum. Gücümü bebeğe vermem gerekirken ben popoma ve ayaklarıma veriyordum. Bebek doğunca bütün sancılar ağrılar bitti. Bebeğin eşini de alınca karnıma bastırdılar kan falan boşalsın diye. Dikiş attılar ama ben kesi yapıldığını hiç hissetmedim belkide yırtılma oldu iğne yaptılar dikerken hiç hissetmedim. Şuan bebeğim 3.5 aylık biraz geç oldu ama idare edin artık 😊