UrazKutay_Mom Erkek bebek bekleyenler hadi bu post altında buluşup konuşalım . Bebitolara isim bulalım ❤️ 14+5
_tulayb26 UrazKutay_Mom Biz Poyraz koyacağız ben sonuna Ege de istiyorum ama eşim pek sıcak bakmıyor sanırım sadece Poyraz olacak 😂🌸🤲🏻
UrazKutay_Mom nazosss Mommhappy mucizem42 BayBaby Ozlem0133 Zeyzeyp Ya ne güzel isimler bende düşünüyorum bir sürü isim var aklımda ama karar veremiyorum Aras bende düşündüm ama yakın arkadaşımın oğlunun adı yazsın bakalım biraz kişi daha içlerinden seçerim belki de ❤️
UrazKutay_Mom _tulayb26 Poyraz Ege çok güzel bir işin olur aslında ah bu eşler hep kafa karıştırıyor 🤍
Bebetonunann UrazKutay_Mom bizim çocuğun cinsiyeti hep kız dediler 17 haftalıkken gittik doktora erkek diyor bende isim arayışındayım sizin gibi 😊
OksijenliSu UrazKutay_Mom İlk Oğluşum’un ismi ALPEREN. Ama daha ikinci bebişimin cinsiyeti belli değil. 🙈
miyopmom Bizde isim bulamiyoruz aslinda ben Hamza istiyordum esimi ikna edemedim baska sec dedim bu seferde o tam emin olamadi bulamiyoruz
UrazKutay_Mom En zor kısmı burasıymış bence isim bulmak 🤍 hem anlamlı olsun hem kulağa hoş gelsin . Umarım hepiniz aklımıza yatan isimleri buluruz 🤰❤️