Merhaba güzel anneler 🌸 aylardır bu günü bekliyoduk. Planlı sezaryendi benim ki, ikinci doğumum ilki de sezaryendi. 11 Mart’a günümüzü almıştık, sabah 08:30 da hastaneye geldik 09:30 da ameliyat için hazırlanmaya başladım. Doktorum geldi, ameliyat için hazırdım saat 10:00 da ameliyathaneye indik tüm hazırlıklar yapıldı sakin kalmaya çalıştım 🤗 genel anestezi istemiştim ben, 10:08 de kızım doğdu, yaklaşık 35-40 dk sürdü ameliyat. Odaya çıktığımda anestezi sersemliği vardı brz, o da yavaş yavaş geçiyo. Doktorum geldi kontrollerimizi yaptı çok şükür sıkıntı yok her şey yolunda. Şmdi pamuk gibi kızımla odamızdayız. Ağrılarım da çok fazla yok seruma bi ağrı kesici yaptılar şu ana kadar, ince bir sızı var sadece.
Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin, bebek isteyenlere de hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🤲♥️