Berensmoms19 Kızlar dün kanamam geldi bugün doktora gittim progestan düşük dedi kanımda düşük çıktı. Düşük çıkıpta bebeği sağlıklı olan var mı daha önce kürtaj geçirmiştim çok korkuyorum 🙁
Villanelle Benim de 6. ve 11.haftamda kanamam olmuştu ve hiç progesteron değerime bakılmadı. Çok önemli bir şey olsa her hamilede bakılır sanırım. Progynex diye bir iğne verdiler, geçti ve bir daha hiç kanamam olmadı
mrkr Benim progestron değerim 7 çıktı doktorum yine ilaç yazmadı 🤷🏻♀️Gittiğim doktor bulunduğum şehrin en iyi doktoru . Sağlıklıysa tutunur, ilaçla tutamazsın dedi . Neden böyle dedi anlayamadım
Sabibo mrkr öyle şey olur mu canım, ilaçla 100/100 tutamasakta en azında yardımcı olur, bedenin eksiklerini tamamlar yani, öyle umuda kalmak olmaz ki
mrkr Sabibo 4+4 canım daha . Ben de ne yapacağımı şaşırdım buradaki doktorların her biri ayrı şey diyor , haftaya çağırdı tekrar keseye bakacaklarmış
Berensmoms19 Sabibo ya sonucun nerede yazdığını anlamadım çünkü progestan başladı kanında çok düşük dedi hangisi sonuç acaba
Sabibo Berensmoms19 Bende de çok çok düşük, endişelenme, stress yapma bebeğini düşün İnşallah her şey çok güzel olucak. Allah sağ salim kucağına almayı nasib etsin
Sabibo mrkr belkide daha çok küçük olduğu için ilaç dememiş ama nebiliyim bir garip geldi, Allah korusun