Busramzcgl Bebeğim sırt üstü uzandığım zaman bebeğim çok hareketli oluyor, sırt üstü uyumak uzanmak sakıncalı diye biliyorum ben, sırt üstü olunca neden çok hareketlendiğini bilen var mı
yesilkedi Busramzcgl sırt üstü kesinlikle zararlı diye birşey yok bende öyle sanıyordum. ben sağa sola uyuyamıyprum sırt üstü yatınca rahat nefes alabiliyorum mesela o yüzden araştırdım hep bi doktor var youtubede kağan bey onun videosunu izlemiştim bebeğin duruşuna göre yatış pozisyonunuz değişir demişti o yüzden artık problem etmiyorum sabah gözümü açtığımda hep sırt üstü olduğumu fark ettim sola zaten hiç uzanamıyorum nefesim kesiliyor anca sağa ve sırt üstü yatabiliyorum
2melekannesii___ Busramzcgl Ben sadeve 17 18 e kadar sırtüstü yada yüzüstü uyuyabildim. Suan 26 haftalik olduk soluma yatiyorum mevburen uyandığımda sol tarafim uyuşmuş oluyor. Sağa yatsam sağ kalçam ağrıyor, sırtüstü ztn yatamiyorum ağzıma kadar tekme yiyorum ve aşırı derecede sırtım agriyo 😞
Tazeanne0134 Hallos kiz o uyumayı kim demişse yalan demiş asla uyumuyor gece bile kıpır kıpır maşallah Busramzcgl canım sol tarafa yatmayı öneriyor drlar ama uyku halinde ister istemez sağa da yatıyorsun sırt üstüde yatıyorsun ama en önemlisi elinden geldiği kadar sola yatmak
Hallos Karindaki agirliktan dolayi kan akisi yavaslayip,tansiyondusebilirmis. Oyuzden yan yatmayi oneriyorlar🌸
Busramzcgl yesilkedi bende yüz üstü ve sırt üstü yatan biriydim gebelik öncesinde şimdi yüz üstü yatmıyorum ama sırt üstü çok rahat ediyorum, sırt üstü yatınca bebeğim de hareketleniyor
blueberyy00 yesilkedi Bende aynı öyleyim ya saga yatıyorum uyku arasında uyanıyorum ki sırt üstüyüm sola yatıyorum uyanıyorum sırt üstüyüm demek ki uyku arasında vucut rahat olduğu hale geçiyor arada eşimde donderiyor görünce sırt üstü olduğumu ama değişen birşey olmuyor yapacak birşey yok bu durumda yani sanırım diğer türlü kalbim sıkışıyor Sanki
yesilkedi Tazeanne0134 benimkide gece kıpır kıpır. anne karnında hangi saatlerde hareketliyse doğduğunda o saatlerde uyanık oluyorlarmış çoğu kişide bu olmuş. eğer öyleyse benimki gece uyumaz gündüz kalkmaz 🥴
Ozgeliz yesilkedi aynen benimki de öyle 😭😭 ve önce ki bebeklerimde gece hareketliydi doğduklarında asla gece uyumadılar
Tazeanne0134 yesilkedi valla canım benim oğlum da öyleydi ama 5.5 aylık olasıya kadar gece uykusuz kaldığımı bilmem neredeyse oğlum bebekken uykusuz kaldığım 1 elin parmağını geçmez
yesilkedi Ozgeliz evet teyzemde diyor babasını hiç sevmicek seni çok sevicek gündüz uyucak sen de dinleniceksin gecede babayı uyutmayacak dedi :D