Minigindunyasi 2 yaşına yakın ayırdım ben. Beşiğinde yatıyor hala 3 yaşına girecek mayısta. yeni yatak alacağım bu ay kardeşi olacak diye😊 ama yatabilir montessori yataklar güvenli bnce alçak olduğu için. Ben büyüdüğü için ileride de kullansın diye baza şeklinde alacağım inşallah