Elfsnc Arkadaşlar doktor 13+1 de cinsiyete baktı emin olmamakla beraber kız düşünüyorum ama değişebilme ihtimali yüksek dedi sizde böyle bir şey oldu mu ?
BaLevLat34 Elfsnc Tabi ki de normal Hem cinsiyet için çok çok erken 16+17 haftalar daha net bence daha dün okudum burda 22 haftalıga kadar kız denilmiş detaylıda erkek cıkmıs acele etmemek gerek böyle şeyleri
Eymen_Enis_Ser Elfsnc tabi ki canım benim benim de ikinci gebeliğimde 12.ci haftada dedi kıza benziyor ama kesin değil tabi dedi sonra erkek olduğu kesinleşti
Elfsnc Yrnnry ya hem emin değilim diyorlar hemde değişebilir diyorlar sonra cinsiyeti söylüyorlar çok ilginç 😂
Ozgeozgul Yrnnry bana 12 de net şekilde söyledi erkendir dedim 15 de yine söyledi 19 da da söyledi 😂 ben detaylıyı bekliyorum korkutuyor burda ki değişti diyenler
Yrnnry Elfsnc kız olddugu zaman hemen söylemiyorlar cok sacma bazı doktorlarda var bu durum aıle aldırmak ıster dusuncesıylemıdır nedır sanırım zman gectıkten sonra söylüyorlar
Elfsnc Yrnnry bu acaba uydurulmuş bir algı olabilir mi ben tıp uzmanınlarının böyle bir şey yapacağına inanmak istemiyorum açıkçası
Brc_Brc Banada 12. Haftada kıza benziyo dedi daha dün gittim 16. Hafta erkek dedi ama net konusamadı özel doktoru simdi haftaya perinatolojiyr gidicem belki o net bişi söyler
Yrnnry Elfsnc hepsı ıcın demiyorum ama bazıları boyle çünkü o eskı algı hala degısmedı bazı aılelerde doktorda soylemek ıstemıyor dıye duymustum
Elfsnc Yrnnry Benim annem gelmişti bizimle annem cinsiyeti sordu doktorda direkt olarak bebeğin babaannesi mi anneannesi mi olduğunu sordu bundan dolayı mı acaba 😂😂