Herkese hayırlı cumalar öncelikle salı günü kontrolüm vardı 12+5 haftalıktım folik asiti bırakmıştım doktorum d vitamini ve regenesis max omega Vita mineral adında bir kapsül ilaç verdi. Hap yutma konusunda aşırı zorlanıyorum ve bu kapsüller küçük şeker boyutunda daha hiç kullanamadım yutamıyorum. Bu arada özel hastaneye gidiyorum ordan verdiler. Diğer arkadaşlarım farklı bir ilaç kullanıyor bunu bırakıp farklı bir ilaç alsam olur mu ?