Mercan12 kızlar 12 +4 doktor kız demişti bugün 13+4 başka doktor erkek dedi buda pipisi dedi sok oldum ya acaba daha değişir mi diye arafta kaldım 😂
AysunUgur Mercan12 henüz haftan küçük canım, doktor yanlış gördüyse eğer değişebilir. O haftalarda kuzenimin eşine erkek demişlerdi bi sonraki kontrolde kız çıktı 😄
dentin Mercan12 bana da 12.haftalarda 80% kız demişlerdi şu an 14.haftadayım kesin erkek dediler baya bir hayal kırıklığı yaşıyorum, tabi ki sağlıklı olsun da işte gönlümdeki kızdı…
Mercan12 superstar_00 bende hiç bilmiyorum birde ben o kadar benimsemiştim ki kızı 1 aydır kızım diye seviyorum 😂 oglan deyince bir yabancı gibi geldi bebek
Mercan12 191084 aslinda bebek önde gidiyor oda 14+4 gözüküyor yinede erken ilk bebek olunca birseyler almak istiyorum özelde kiz dendi devlet normalde söylemiyor ben sormadan söyleyince kafam karıştı
Mercan12 dentin bende sağlıksı olsun diyorum ilk bebek zaten fsrketmiyor ama kız diyince ilk insan bir alistiriyor kendini benimsedim bugün erkek deyince biraz burukluk oldu ama sukur saglikli olsun