Betul1118 Merhaba benim 2. Gebeliğim ve ikiz olacağını öğrendik ilk doğumum normaldi ama bunu da normal istiyorum fakat ikiz olunca çok da normal doğuma yönelmiyorlar maalesef ben de endişeliyim bu konuda. Ne dersiniz normal olur mu ya da bildiğiniz doktor var mı?
AysunUgur Betul1118 herşey gebeliğinin nasıl ilerleyeceğine bağlı canım, normal doğuran da vardır illaki ama riskli olabilir diyorlar ve tercih edilmiyor, sen güvenebileceğin, iyi bi doktor bul ve kendini ona emanet et bence
SutlacimiYedimmiBen Betul1118 ben hamileyken acile gitmiştim son haftalar diye orada muayene oluyordum bi kadın gelmisti ikizlere hamileydi 5.hamileligiydi ve ikizdi sancisi vardı doktor muayene etti ve normal için yatis verdi demkki herşey yolunda gidiyormuş ve daha 34.havasındaydı kadin
Esenasel Betul1118 Benim komşum var ucuzlerini 21 sene önce normal doğum Yaparak doğurmuş duyunca çok şaşırdım hepside çok sağlıklı kocaman olmuşlar yanı
anneligeadimadim Betul1118 canım benim de ikiz gebelik ama doktorum hiç oralı değil risk olarak görüyor ama senin ikinci doğum belki normale olumlu bakan bir doktora denk gelirsin 🌸
Betul1118 Esenasel eskiden hep normal doğum olurmuş neredeyse ama şimdi doktorlar sezeryane baş vurmak istiyor hemen. Çok az normal doğumu destekleyen.. Teşekkür ederim 💜
Betul1118 anneligeadimadim kaldı mı ki öyle doktor 🤦♀️ ne diyeyim sağlıkla alalım da kucağımıza.. Teşekkür ederim 🌼
Damla_tkr Ablam 6 ay once Normal doğum Yaptı Sezeryan diye gün alacaktı fakat bir gece suyu gitmesiyle sezeryana bile yetistiremediler zar zor doguma yetiştirdiler ve ilki geldi 2.de ondan 1 saat sonra geldi 1 ay küvezde kaldılar erken dogum oldugu icin fakat şükür şuan iyiler.❤
Betul1118 Damla_tkr çok şükür ki sağlıkla kucağına alabilmiş normal doğum olması da çok güzel olmuş.. Gerisi geçip gidiyor ☺️
Pembekurdele Betul1118 iki bebeginde kafa gelisli olmasi lazim normal dogum icin hatta bir bebek dogduktan sonra sikintili durum olusursa diger bebek sezeryanla aliniyor. Bende tek yumurta ikizlerine hamileyim bir bebek dogarken diger bebek icerde olacagi icin icerde olan bebegin bogulma tehlikesi oluyor buda bebek kaybi demek doktorum sezeryan olacagimi söyledi bu yüzden
Edakeskin Betul1118 merhaba ben 2 ay önce ikiz kızlarımı normal dogumla dünyaya getirdim.İkisi de dogum pozisyonundaydı 32.haftamda sancım basladı kontrole gittigimde 4 cm acılmam oldugunu söyledi doktorum ve hemen yatıs yaptık 9 saat sonra dogum oldu
A152245 Ben de hem özelde hem dw devlette totalde 3 doktora sordum. Ilk dogumum normaldi yine normal doğurmak istiyordum. Doktorların %99u ikiz gebelikte o riske girmez dediler. Kendim dogursam kendim de o riski almazdim dedi. Eğer çok isterseniz tabi ki kendi kararınız ama ben tavsiye etmiyorum dedi.
Betul1118 A152245 doktorlar desteklemedikten sonra diyecek bişey olmuyor maalesef.. Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 💜
Nilist Betul1118 tabi ama şöyle düşünün eskiden bebek ve anne kayıplarıda günümüze göre çok daha fazlaymış.
Nil2736 Betul1118 aynı ben gibiymişsin.ilkim normal d. Dr um ikizlerdr normal olur dedi. Baş pozisyon olurlarsa normali denicz dedi. Bende aksine sezryn olmak istiyorum . Biri çıkar öteki hemen çıkmazsa ya falan dedim.yok çıkıo merak etme falan dedi. Baya normal d. Dan yürüo bana. Bakalm nası olcak. 4 ayım kaldı inş. Sağlkla gelsnlr küvz falan olmasnda..napalım nasısa çıkıcak.
Betul1118 Nil2736 ne güzel işte normali tercih etmesi doktorun. Hayırlısı olsun inşallah sağlıkla alalım kucağımıza ☺️