begumcann ben 5+3 te gittim kese yolk gözüktü ama kalp atışı için henüz erkendi baya bekledim gitmeden yani şu an 7+2 ve hala gitmedim pazartesiye inşallah. Alttan bakılınca vajinal ultrason ile bakıyor böyle çubuk gibi bir şey ama bir hafta daha beklersen zaten karından da duyar :))