Merhaba kızlar. 12 haftalık oldum doktorum folik asistle ilgili Bi bilgi vermedi. Devam etmeli miyim. İnternete 3 ay sonra bırakılmalı deniyor. Bu arada dogum dan önce kullanmıyordum planlı Bi gebelik degildi. Devlet hastanesine gittiğim için de doktora hemen randevu bulamıyorum sormak için. Sizce bırakmalı mıyım bu konuda bilgisi olanlar yazabilir mi?