Kızlar pazartesi özel hast. Doktoruma gittim 32 haftalikti tam ve 1930 gram dedi doktorum bugün cuma devlete gittim gelişimine göre önde 2550 gram dedi 35 haftalik gözüküyor dedi şeker hastasıyım insülin de kullanıyorum zaten şok oldum hangisine inanacağım şaşırdım yardim