5 gün kala erken gebelik test yaptım çok silikte olsa 5 dkk da çıktı bugün 3 gün var ve erken gebelik testi yaptım sabah ilk idrarla çıkmadı uyudum uyandım çok çok silik Bi çizgi var ama kuruma çizgisi garanti yani zaten olsaydı ilk yaptığımdan daha da belirgin olması gerekiyordu bugün yine yok ben anlamıyorum en son ki kurtajdqn sonra tutmuyo resmen