Emrelf Merhaba bnm 2li taramada sorun cıkmadı ama 3lü taramada hcg değeri yüksek bununla ilgili bilgisi olan varmı kafam çok karıştı
Tubamommy Emrelf 2 Li tarama hiç yaptırmadm 3lü tarama testim yüksek çıktı doktor bebek ult sağlıklı görünüyor ama değerler yüksek dedi nifty testi yaptırdık sonuç bekliyoruz detetlıya girecem haftaya
Emrelf Tubamommy anldm banada bebek normal dedi ama o testi yaptırmadık insallah hayırlı haberler alırsın