elizsmama bugün doktora gittim plasentanın ettafında kalsiyum birikmiş ve kireçlenmiş 40. haftaya kadar doğum olmazsa suni sancı verecekler. Böyle bir şey yaşayan var mı
Svmbhc elizsmama Bugun okumustum bunu 32 haftadan sonra yaslanmasi normalmis zaten dogumuna gunler kalmis canim