Çift kese ikizlere gebeyim bebeğimin biri diğerine göre 3 gün gerideydi bugün gittiğimde 1 hafta açılmış araları ve plasentanın içinde bulunan yolk büyükmüş doktor %80 kalbi durur diyor çok çok üzüldüm ve bana almayı üstü kapalı teklif etti asla dedim böyle yaşayan oldumu süreç nasıl geçti