Tugbaefran Kimyasal gebelik olmasına çok üzüldüm.. Takibinizi mutlaka iyi yaptırın, benim arkadaşım kimyasal gebelik yaşadı ve bir kaç doktora gitmesine rağmen tam teşhis konulamadı sürekli kanaması oluyordu, en son fakülte hastanesine gitti, apar topar ameliyata aldılar. Tüplerinden birini de sardığı için aldılar.. Korkutmak için demedim ama dikkatli olun, geçmiş olsun