Eloshi Kizlar 36 haftaligim dun saglik ocagi bebegin kalbinin hizli attigini soledi acile sevk etti ntsde bebek.kalp.hizinin 170e cikmasi sorun yaratiyormu ?
Tulayyy- Eloshi hıc bulgım yok tasıjarsı dıyokar sanıyorm bnde bugun gırıcem nst ye 169 atıyor demstı dr benmkınde bakalm noluck
AsliEsila Eloshi 120-160 arası normal benimki hep 150-160 arası arada 170 leri buluyo ama dr gayet güzel dedi bir de kız bebeklerinki biraz daha hızlı atıyormuş sizinki kız mı
Eloshi AsliEsila evet kiz hizli dediler saglkocaginda korktum biraz erkenmi gelicek fln diyede saglik.ocagndaki hemsire bebek skintiya girmis olabilir erken gelebilirr fln dedi korktum.birz ama acil eve geri yolladi sorun yok die