Bugün kontrol vardı 38+2 haftalık gebeyim doktor başı yerlesmemis dedi yerleşmesi için ne yapabilirim kordonu dolanmışti geçen hafta iki yurdu bugün gttim teki düzelmiş teki duruyor beklemeden sezeryan mi olsam başı da yerlesmemis ne yapsam fikir verebilir misiniz çok kararsızım