Yasemin00 Elif-dmn yerleşme kanaması dır muhtemelen ama siz ihmal etmeyin yinede bi doktorunuzla gorusun
tazebiranne_hg04 Elif-dmn düşük riski diyorlar bu tür kanamalara iğne fitil verdi mi doktor bende yaşadım
Syhafsam Elif-dmn kesinlikle acile git benimde öyle başladı ama doktoru iyi sec yerleşme kanaması bu hafta olurmu hiç düşük tehlikesi oluyo
Kubra4321 Elif-dmn canım benimde bebeğimin kalp atışı durmuştu hiçte öyle ped dolduracak kadar kanamam olmadı kahverengi lekelenmem vardı ihmal etme hemen git bence
tazebiranne_hg04 Yasemin00 yerleşme kanaması 8. Haftada olmaz ve rengi kahverengi değil açık pembe olur
Elif-dmn tazebiranne_hg04 doktora söyledim açık parlak kırmızı değilse endişe etme devam ederse gel bakalım ddi
hilalyce Elif-dmn Aynen bende var 3 gündür peçeteye geliyor ben de doktorumla görüştüm kırmızı parlak renk kan olursa ve ped dolursa olursa korkmalıyız dedi istirihat et dedi bol bol yerleşme kanaması kanaman dedi ve bugün kontrolüm var zaten doktorla tekrar görüşücem
tazebiranne_hg04 Elif-dmn benimde olmuştu kahverengiydi hastanede yattım ben 2 ay iş temizlik yemek yapamadım bilmiyorum siz genede dikkat edin
Elif-dmn hilalyce benimde aynı peçete ye az az geliyo dolu dolu olmadı çok şükür renk olarak da kötü renk
hilalyce Doktorum progeston verdi kesenin etrafında herhangi bir kanama gözükmüyor ama her ihtimale karşı kullanalım dedi ve benim 7 cmlik kistim oluşmuş yeni oda kanama yapmış olabilirmiş bana