Dygsacli 16.haftadayım… kızlar sabaha karşı bacağıma kramp girdi sonradan geçti ama ertesi gün gene aynı yer ağrıyor ne yapsam hafifler ??? 😕
KkubraOz Dygsacli bol su hafif yürüyüş , ayaklarınızı 10-15 dakka yukarı kaldırın. Soda ve kalsiyumlu yiyecekler. Avokado, muz, çiğ kabak çekirdeği doktorum bana bunları önerdi
zeynepboran_ Dygsacli bende de oluyordu uykumdan uyanıyordum magnezyum vermişti doktorum o iyi gelmişti birde sade soda ☺️
Eda_Esen Dygsacli kramp tüm bacakta mı oluyor benm geceleri bacağımı uzatırken alt baldırıma giriyor etimi koparsalar ancak o kadar acır
Dygsacli İnanır mısınız hepsini yapıyorum aslında ama demek ki artırmak lazım beslenme yönünden teşekkür ederim 😉
Eda_Esen Dygsacli ben gece tam ağrı girdiğin de ayak parmakları mı yukarı doğru kaldırıyorum ağrı hemen gidiyor
DefneGokceBlgn Dygsacli doktorunuza söylerseniz ilaç verir size. Bende çok yaşadım krampları ilaç aldıktan sonra geçti.
Ayselosman DefneGokceBlgn merhaba benimde ayni sikintim vardi birde parmaklarimi acip kapatirken zorlaniorum doktor bana benexol diye bir ilac vermis iceriginde hamileyken kullanilmaz dior sizede verdimi boyle bisy
Mrv135 Dygsacli Ben de bir sabah bacak ağrısıyla uyanınca korkmuştum ilk gebelik olduğu için bilmiyorum, doktorumu aramıştım magnezyum ve kalsiyum eksikliğinden oluyormuş magnezyum hapı vermişti. Sonraki kontrolde de günde 1-2 tane maden suyu iç hamilelikte demişti.
DefneGokceBlgn Kullandığım mide ilacında da hamileler kullanamaz yazıyor ama doktorumla konuştum bi problem olmadığını söyledi. Bana hangi ilacı verdi şu an hatırlamıyorum ama eğer doktorunuz verdiyse güvenebilirsiniz.