Papatyam12345 Kizlar beyaz lastik gibi akıntı geliyor benden akıntıdan çok daha yoğun afedersiniz yapış yapış llastik gibi Nişan olabilir mi acaba yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler şimdiden
elfmoom Papatyam12345 olabilir benimde sarı geldi, sümük gibi yapışık uzayan bir şey. bi doktorunuza atabilme şansınız var mı? ya da gidebilme
Elif_ztrk Papatyam12345 canim ilk hamile kaldigim 2. ayimda benimde boyle biseyle karsilastim top gibi elastik bir akinti
Papatyam12345 elfmoom renkli değil diye emin olamadim yıkadım gitti nişan miydi acaba Yani tam beyaz da değil tam şeffaf da degil lastik gibi uzayan bir akıntı
Papatyam12345 elfmoom gidebilme şansım var da Her seferinde boşa gidiyorum bişey çıkmıyor bu sefer de normal birşeyde diye ikilemde kaldım bak simdi
elfmoom Papatyam12345 olabilme ihtimali var herkeste kan gelmiyormuş:) ama bi doktora gidin yine de , önlem alın. nişan olsa bile 1 ay sonra doğum yapan da var 1 gün sonrada.
Papatyam12345 elfmoom yeni 34 +4 oldum en başından beri de riskli gebelik olduğum için şimdi de korktum Ciğer iğneleri de yedim geçen ay inşallah bı sıkıntı olmaz doğsa bile
elfmoom Papatyam12345 ama bu normal ve önemli:) bazı doktorlar bakmak istiyor , açılma vs var mı diye. ha benimkine söyledim umursamadı , nişan geldi diye doğuracak değilsin belirtin olursa gel dedi 🤭😂 ama bazı doktorlar önem veriyor bu konulara
elfmoom Papatyam12345 hiçbir şey olmaz Allahın izniyle hiiç korkma :) benim arkadaşım 33 te ikiz doğurdu düşün o haftadaki normal bebeğin yarısı kadarlardı ama 25 günde çıktılar hastaneden :)
Papatyam12345 elfmoom önemli olan su gelmesi dediğin gibi nişan geldikten sonra hemen doğum olmayabiliyor 🤭
elfmoom Papatyam12345 bazı insanlarda su gelmiyor aman diyim🙏🏻 onu bekleme düzenli sancı olunca hemen gitmekte fayda var, benim annem 4 doğum yapmış ne nişan ne su hiç gelmemiş
Papatyam12345 elfmoom bende önce iki doğum yaptım suni sancı ile hastanede patlattılar suyumu O yüzden bunda çok tecrubesizim nasıl başlayacak ne olacak hiç bilmiyorum
elfmoom Papatyam12345 inşallah sağlıkla atlatırsın :) herşey çok güzel olsun senin içinde bizim içinde 🙏🏻🥰
Papatyam12345 elfmoom aminnnn inşallah canım benim hepimiz içinde rabbim sağ salim kucağımıza aldirsin inşallah bütün istiyenlere de tattirsin bu duyguyu🤲💓🥰