Merhabalar 🙋🏻♀️ Ekimde ikiz bebeklerimin gelişimi durduğu için kürtaj oldum ikiz olmasına bağladı doktorum senlik bişey yok demişti. Geçen hafta da hamile olduğumu öğrendim acele acele doktoruma koştum tabi çok erken olduğu için sadece kan da baktı bide kistim var mı diye baktı daha gözükmez bebek dedi.. hcg 254 progesteron hormonumda 22 çıkmıştı haftaya keseyi görürüz demişti yarın gidiyorum inşallah bana dua eder misiniz kendimi dinliyorum sürekli bi yerim ağrıyor hemen internete bakıyorum acaba boş mu acaba gelişecek mi acabalarım hiç bitmiyor doktorum da beni tanıyor bastıra bastıra keseyi görücez sadece dedi :) ama yine de dua istiyorum sizden hayırlı haberler almak için ❤️