Eylul2797_ Eminehira yok canım Nisan olduguna eminim kahverengi sümüksü 2 defa geldi hatta ilki kahverengi kan gibi sonra tekrar sarı geldi 36 haftalık Ken de alttan muayene olmustum o zaman bisey gelmemisti
gokanlam3 Ben d aynı dönemdeyim. Akşamları çok hareketli ama ne sancı ne su ne pembe akıntı hiçbir şey yok. Bu havalarda da gelmesin istiyorum :)
Gizmo90 gokanlam3 bi yanım benimde bu karda gelirse napcaz diyor diğer yanım hadi artık diyor. Benim de gece haraketli acaba neden
Gizmo90 Aycan051415 o da haklı gelip napcak kar kış kıyamet dünya da yemek bulma derdi çekilcek dert değil 😂😂😂
Gizmo90 Eylul2797_ sancı yoksa gitme canım yine alttan muayene edip yollayacaklar benim doktor su gelmedikçe gelme dedi 😂