Merhabalar tecrübeli anneler mine adet oldum ve çok üzgünüm dün eşim bana senin yüzünden olmuyor dedi ben pek cinselliğe Yanaşmıyorum yani her gün her gün değil haftada iki oluyor eşimde her gün olmadığı için çocuğumuz olmadığını söylüyor ve ben buna çok üzülüyorum âdetin ikinci günüdeyim bu sabah maydanoz suyu içtim daha önce deneyenler var mı doktora da gittim bir sorunum yok eşimin de bir sorun yok bizden sonra evlenenler hamile ben kalamadım ve eşimin zoruna gidiyor bilmiyorum gerçekten neyi nasıl düşüneceğimi bana da yardımcı olabilir misiniz