Hande1nur Kizlar incia göğüs ucu kremi kullanan memnun olan var mı,hangi göğüs ucu kremini alacağımı bilmiyorum.
Esra33-34 Hande1nur ilk gebelıgımde lansınoh kullandım hıc yara olmadı doğumdan bır hafta önce basladım yumusamıstı göğüs ucum. Ikıncıye hamıleyım Rabbim o günlerı gösterırse yine lansınoh alcam. Temız içerik krem yokunu silmeden bıle emzirebılıyosunuz.
Gul33 Hande1nur lansinoh kullanmıştım. İncia pişik kremini kullanmıştım memnun kalmadım, göğüs ucu kremini bilmiyorum
GunesliGunler_ Hande1nur incia nın çoğu ürününü kullanıyorum aşırı memnunum göğüs ucu kremini aldım nasip olursa doğumda göreceğiz etkisini inşallah gerek kalmaz da
Hande1nur Esra33-34 teşekkür ederim bende karar veremiyorum hangi ürünü alacağıma, Lansinoh ta iyi diyorlar evet
Hande1nur GunesliGunler_ lansinoh %95 felan doğal içerik incia %100 çok iyi marka ama lansinohtan çoğu kişi daha memnun gibi
GunesliGunler_ Hande1nur bilmiyorum dogru emzirme tekniğinden çıkmadığımız sürece yara ihtimali düşükmüş bakalım