Merhaba 8 aylık gebeyim bu dönemde saçını ombre yaptıran var mı? Doğumdan sonra da anne sütünden bebeğe geçer diye bir söylem var ve doğumdan sonra 6.8 saat kuaförde vakit geçirmek istemem.dip ve uçlar açılacak cesaret edemedim yaptıran varsa dönüş sağlayabilir mi