Gta-35 Bugün kontrolde bebegimin idrar kesesinde genişleme olduğunu söyledi doktorumuz doğduktan sonra çocuk doktoru kontrol edecek önemli olan ilerlememesi dedi. Genelde erkek çocuklarında oluyor dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı?