Fatmahmet63 37+0 Mart 9 da sabah 8 buçuk da kızımı kucağıma aldım çok güzel geçti Herşey hiç korktuğum kadar değildi rabbim herkese böyle bir doğum nasip etsin 🥰🥰🙏🏻
mercimeginannesiiii Fatmahmet63 Hayırlı olsun bebeğiniz, size de çok geçmiş olsun 💐 Önümüzde ki ay ben de sezaryen olacağım inşallah. Doğumdan sonraki günler çok zor diyorlar sizin nasıl geçti acaba? Toparlanmak gerçekten çok mu zor?