Imran hurma yiyorum açılmam olsun diye ben. Yürüyüş yap merdiven in çık diyorlar ama ne kadar işe yarıyor bilmiyorum Cumartesi'yi geçirince daha olmazsa ben de sancım gelene kadar yürümeyi planlıyorum. Cumartesi taşınma işim var o yüzden cumartesiyi geçirmek istiyorum 😅