cetsbg 39 haftalik olduk bugun, fakat hala karnim asagi inmedi. Sizin kacinci haftada indiii bir anda mi iniyor nasil oluyor? Bazi gorenler karnin hala inmemis daha var dogumuna diyo bazisida bunlara inanma dogum yapicagin gun de iniyo diyo kafam karisti
Glzz cetsbg Canım inmeside hemen doğum yapcan anlamına gelmıo benm karnm 30 da basladı inmeye 34 iyice indi şimdi ama eminmki daha 1 aydan aşagı yok doğuma ilk bebegimdede indi erkenden ama 39+5 de doğum yaptım ..Rabbim hayırlı dopum nasip etsin inşallah 🤲🏻Ben çok yer siliyorum küçük bebegim var belki ondanda erkrn inmiş olablir bu sefer..Hayırlsı olsun skma canını inşallainer hayırlı doğummolur 🌸🤲🏻
Esrasena cetsbg ay bende aynııı 🤦🏻♀️ 39 uz bugun,kanala inmemiş demek oluyor bu karın düşmemesi o yuzfen diyorlar.Zamanımız var yani daha 😔
Aysunozb Canım benmki çokk erken indi 28 29 hftalıktım birgün çok yoruldum o gün indi öyle tahmin ediyorum doğumla ilgisi yokmus